Tema verkligheten: Cancer

Angelika Vaala skriver:

Jag tänker tipsa om en e-bok som släpps idag, och som jag inte har läst själv än, men som behandlar ett ämne som kommit att beröra mig mycket på senare tid – nämligen cancer.

PR-förlaget Sverige AB ger ut e-boken Tema verkligheten: Cancer, fyra olika berättelser av personer som har eller har haft cancer.
50 % av e-bokens förlagsintäkter skänks till förmån för cancerforskning, så inte bara är det en bok som berör ett svårt ämne, utan en som vill göra mer nytta än så.

Cancer är en av de mest skrämmande sjukdomarna i modern tid, som de flesta på ett eller annat sätt verkar ha kommit i kontakt med. Personligen miste jag helt nyligen min mormor i njurcancer, något som upptäcktes alldeles försent och därmed ryckte bort henne från oss så fort, att jag jag fortfarande inte riktigt begriper vad som har hänt.

Därför pushar jag för den här e-boken, hjälp gärna till att sprida den på era egna bloggar/hemsidor, Twitter eller Facebook!

För att läsa mer kan ni klicka er vidare till PR-förlagets hemsida: http://www.prforlaget.se/utgivna-b%C3%B6cker/tema-verkligheten-cancer-15719600

Det här inlägget postades i Angelika Vaala, E-böcker, Hem, Vi tipsar! och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

