Min älskade är inte där längre av Astrid Falinski

Nu finns Astrid Falinskis bok till försäljning via B4press.com

Baksidestext: I flera år har jag tänkt tillbaka på Peters och mitt liv tillsammans.
Hans sista tid var svår och jag är skyldig honom att visa hur stark och modig han gick sin väg fram till sin död.
Den första delen i denna självupplevda berättelse handlar om min man och om alla turer inom cancersjukvården.
Den andra delen utspelar sig i Paris dit jag flydde när saknaden efter en dotter blev för svår.
Den tredje delen visar hur livet trots saknad och sorg går vidare och att solen finns där.

Det här inlägget postades i Hem, Nathalie Sjögren, Vi tipsar! och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

