Omslaget till Det magiska förbundet

Tänkte dela med mig av det som jag hoppas blir det sista utkastet till omslaget till första delen av Det magiska förbundet, min fantasyserie i sju delar, som jag funderar på att ge ut genom Smashwords (har inte riktigt bestämt mig ännu hur jag ska göra).

Några tankar kring eller kommentarer till omslaget?

Jag har gjort omslaget med hjälp av ett gratisprogram som heter GIMP, som jag troligen kommer att skriva mer om i ett senare inlägg.

/Johan Lindbäck

Det här inlägget postades i Hem, Johan Lindbäck och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

