Vi tipsar: Kladdkakor av Mia Öhrn

Vi är inte bara Bookiecookiez, vi gillar kakor också! Och jag, Sofie, gillar särskilt kladdkakor. Är du som jag? Kolla då in ”Kladdkakor” av Mia Öhrn (Ica Bokförlag).

Bakboken som kom redan 2003, har åter börjat tryckas så köp nu innan den tar slut igen!

Recepten är lätta att förstå och baka, det enda som jag hade velat veta är var någonstans i ugnen som kakan ska placeras. Även om jag vet att det varierar mellan ugnar hade det varit bra med ett ungefär. Bilderna är ljuvliga och jag har under åren provat de flesta recepten. Rekommenderas!

Betyg: 10/10
Ett måste i bakhyllan!

/Sofie Trinh Johansson

Det här inlägget postades i Hem, Mat, bak och dryck, Recensioner, Sofie Trinh Johansson, Vi tipsar! och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

